Azets Logo

Digital lederhåndbok

Skybasert lederhåndbok som er enkel å bruke i en hektisk hverdag

Leder vil få tilgang på et oppdatert oppslagsverk som inneholder gode rutinebeskrivelser. Spørsmål til HR vil reduseres ved bruk av den digitale håndboken. Med en brukervennlig og oppdatert håndbok kan du beskrive ulike prosesser en leder har ansvar for og sikrer kvaliteten på oppfølgingen med godt malverk og tidsaktuell informasjon. Løsningen er skybasert og krever ingen installasjon.

Automatiske oppdateringer

Lover og regler vil automatisk oppdateres og linker til lovtekster er lett tilgjengelig.

Alt på ett sted

Digitalt oppslagsverk for ledere. Lett å finne frem i med gode søkfunksjoner og tilgjengelig fra der du er via app.

Kompetansen du trenger

Få tilgang til erfarne rådgivere som hjelper med interne rutiner og fungerer som sparringspartner ved behov.

Med en digital lederhåndbok vil grunnarbeidet være gjort for deg. Du vil få tilgang til en oppdatert håndbok som inneholder de kapitler en lederhåndbok bør inneholde.
I tillegg får du tilgang til flere maler som eksempelvis intervjuskjema, referansesjekk etc.

Ved å bruke vår mal og legge til bedriftsspesifikk innhold og linker, kan leder enkelt finne all informasjon selv enten via PC eller appen.

Håndboken er bygget opp av kapitler og har god søkefunksjon som gjør det ekstra lett å finne frem.

Du kan enkelt tilpasse kapitler og avsnitt ved å legge til egen tekst og linker, til for eksempel andre nettsider og videoer. Slik skreddersys håndboken til akkurat din bedrift og dine ledere.

Tilpasning av bedriftsspesifikk tekst kan enkelt legges til i løsningen av en eller flere administratorer.

Ved å knytte deg til Azets vil du få tilgang til god støtte. Erfarne rådgivere som kan svare på spørsmål og hjelpe til med å oppdatere lederhåndboken ved behov. Azets kan bidra med både redigering, systemtilpasning og vurdering av dagens interne rutiner.

Digital HMS-håndbok

Et komplett HMS-oppslagsverk for både ansatte og ledere som er enkel å bruke. Les mer.

Digital personalhåndbok

I den digitale personalhåndboken til AppsCo One og Azets gir du ansatte en komplett oversikt over rettigheter og plikter. Les mer

Som kunde av Azets får du 30 % det første året

  • Årlig vedlikeholdskostnad kr 6.800
  • Oppstartskostnad kr 4.990

Om utvikleren av systemet AppsCo 

AppsCo er et internasjonalt selskap som forenkler virksomheter og ansattes administrasjon av HR, IT og Compliance - alt i en plattform.
De hjelper virksomheter med å fokusere på mennesker, ikke prosesser. Derfor har de laget AppsCo One, en plattform med mulighet for bedrifter å administrere tilgang til applikasjoner og tjenester for ansatte, kunder og partnere. AppsCo One bruker en sikker portal for å koble brukere, skytjenester og tilkoblede enheter sammen, på kryss av forskjellige bransjer.

Dette får du:

  • En lederhåndbok der regelverket alltid er oppdatert - vi står for innholdet.
  • En gjennomgang av dine rutiner - vi ser gjennom dine rutiner og komme med innspill til formulering og/evt. forbedring.
  • En sparringspartner som alltid er tilgjengelig - vi kan bistå med rådgiving av ledere og/eller HR knyttet til tolkning av lovverket, dersom dere har en spesifikk problemstilling dere lurer på. 

Hvorfor investere i en lederhåndbok?

En digital lederhåndbok samler alle lederoppgaver på ett sted, gjør det enklere å følge dokumenterte rutiner og hjelper ledere til å lykkes i rollen. Den er utformet slik at ledelsen lettere kan etterleve lovpålagte krav til oppfølging og personalansvar.

Kontakt oss